Skydning med riffel

Riffelskydning

er for alle

Riffelskydning for voksne

Riffelskydning er ikke kun for børn og unge. Medlemmerne i Mullerup Skytteforening er i alle aldre – de kommer i foreningen fordi de ønsker at forbedre deres koncentration og skydning samt nyde det sociale samvær.

Riffelskydning for børn

Riffelskydning er for alle. Børn og unge med OCD, ADHD og andre diagnoser, har stor gavn af skydning, da det kan forbedre koncentration og fokus.

parallax background

Vores faciliteter

Mullerup Skytteforening ligger godt placeret lige udenfor Gørlev, omringet af grønne arealer og beplantning. Her har vi vores faciliteter samlet på et sted.

Lån af våben

Man behøver ikke have sig eget våben for at starte til skydning, vi har i foreningen våben som man kan låne når man kommer her.

Banerne

Du kan skyde med riffel på 15 og 50 meter bane hos Mullerup Skytteforening. 50 meter banen er delvist udendørs og benyttes derfor kun fra maj til september.

De første gange

De første gange du kommer, vil du blive kyndigt vejledt i håndtering af våbnene, og sat ind i de regler og retningslinjer der forefindes herfor. Her er altid nogen som kan hjælpe og vejlede dig når du kommer, bare spørg løs, vi er her for at hjælpe dig.

GRATIS PRØVETIME